Skip to main content
OstoskoriClose Cart

Kaikki tuotteet -15% uutiskirjeen tilaajille! Kampanja on voimassa 17.4.-1.5. Tilaa uutiskirje >

Silmälasilinssien tyytyväisyystakuu

Laatumme takeena tarjoamme linssikauppa.fi verkkokaupasta ostetuille linsseille 30 päivän tyytyväisyystakuun, joka on voimassa 30 päivää linssien vastaanottamisesta.
Jos et siis syystä tai toisesta ole tyytyväinen uusiin linsseihisi, teemme sinulle uudet vastaavan hintaiset linssit veloituksetta. Tyytyväisyystakuu ei kata silmälasilinssien voimakkuuden muutosta. Kalliimpiin linsseihin vaihdettaessa tulee maksaa linssien hintaero.

Huomioithan, että silmälasilinsseillä EI ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Näin hyödynnät tyytyväisyystakuuun:

  1. Ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme info@linssikauppa.fi tai 02489110 ja kerro miksi et ole tyytyväinen linsseihisi. Huomioithan, että uusiin linsseihin kannattaa totutella n. 2 viikkoa.
  2. Asiakaspalvelumme kysyy sinulta tarvittaessa lisätietoja ja hyväksyy tyytyväisyystakuuvaihtosi.
  3. Postita silmälasisi meille uudelleen linssitettäviksi. Postimaksu on maksettu puolestasi.
  4. Saat uudet silmälasisi postitse.

Miksei linsseillä ole vaihto- tai palautusoikeutta?

Suomen kuluttajansuojalain mukainen etäkaupan palautusoikeus ei koske tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan tilaajan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeitasi vastaavaksi kuten silmälasilinssit. Linssit tehdään siis aina yksilöllisesti käyttäjän näkötarpeiden mukaan, eikä niitä voida valmistuksen jälkeen enää myydä tai hyödyntää uudelleen.

Lue muiden tuotteidemmme vaihto- ja palautusoikeudesta.

Peruutusoikeus

Peruutusoikeus koskee vain tilauksia, joissa tuotteita ei ole ehditty lähettää asiakkaalle tai kehyksiä ei ole ehditty lähettää meille.

Noutamatta jäänyt lähetys ei tarkoita tilauksen peruutusta.

Tilauksen peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi info@linssikauppa.fi sähköpostiosoitteeseen. Ilmoita sähköpostin yhteydessä nimesi, tilausnumero, yhteystietosi ja tilinumerosi.

Tilauksesta jo aiheutuneet postitus- ja käsittelykustannukset pidätetään, eikä näitä kustannuksia makseta takaisin.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

info@linssikauppa.fi

Puh. +3582489110

Asiakaspalvelun aukiolo: ma-pe klo 9-15